Saturday, September 06, 2008

十点半的早晨,太阳不见了!!!

今天可以说睡得特别地迟,也许是自己累过头了吧?
早晨,太阳公公总是会准时跟我请安,今天怎么了?太阳公公迟醒?不可能,昨天它都很准时下班然后睡觉去了。难怪少了太阳公公的问候我今天就迟醒了。太阳公公,以后别失约了,你会迟起身一定要告知我一声,不然我也会担心的。
今天感觉太阳不见了,太阳伤心吗?以前人都是凭着太阳的位置来确定时间,可想而知它是多么地伟大?
今天不会再像昨天那样,神经质,写了这么多blog,为什么呢?我没那么多时间啊?星期一要考试了,要读书。还有那个爱玩花枪的Prof. Dr Abdul Samad给了一大堆功课,这都是我要去完成的,所以没时间花在这blog上了,不过我一定会每天更新我的博客,让你们有新鲜感,不然人家会说怎么你都没update你的blog,你真是out of date......哈哈。
今天不懂会过得好吗?嗯,会吧?我每天都几乎过得很好,所以不用担心。
太阳公公,明天别失约哦,如果你睡不醒我来叫你,因为明天我会比你更早醒。不相信?你等着瞧哦......
文:初顺 (明仔)2008.09.06
雨过天晴

Labels:

3 Comments:

Blogger chwee yen said...

haha.then 2ml u muz wake up early wake de sun up n me as well wor.
dunno y everytime c ur blog wil feel dat u not happy.at least not happy like wat u look.
dat day i ask u u say u juz like write things like dat no other means.u say u very happy.i say i trust u trust wat u say but each time read ur blog dat feeling come again.
really feel myself a failure.

September 6, 2008 at 12:21 PM  
Blogger Orange said...

想必你并没有听我的劝告哦。。。还是你没有去了解我给你的comment?不管怎样,希望你们俩可以开开心心!!!加油!!!

还有还有!!!!
我不是‘小橙’!!! 快点去改过!!!
虽然是‘音有相似’, 我也是会介意的!!!
=)

September 6, 2008 at 3:11 PM  
Blogger 明仔(Anson) said...

my dearest classmate, xiao chern, i know what u r trying to tell me, i jz want to tell u tht the blog i jz simply wrote it only...reali...haha...ur kindness i felt it , ur concern i knew it.
one more thing, I intentionaly want to wrote ur name as 小橙 cz u r SMALL ORANGE....u thought i 4got hw to write ur name ar? my chinese not so poor eh?

September 6, 2008 at 3:51 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home